سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذابیت ماه مبارک رمضان باید برای نسل جوان دوچندان شود

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : با ایجاد فضای شاد و تولید برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی جذابیت ماه مبارک رمضان را برای نسل جوان دوچندان کنید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در جلسه هماهنگی برپایی مراسم ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان در همه کشور‌های اسلامی با جشن و سرور آغاز می‌شود گفت : همه دستگاه‌های مرتبط باید با انجام کار‌های فرهنگی و ایجاد فضایی شاد جذابیت و شیرینی ربنا‌های سحر و افطار در این ماه را برای نسل جوان دو چندان کنیم

آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری به نقش تاثیر گذار رسانه اشاره کرد و گفت : صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، عملکرد خوبی دارد و می‌تواند با ایجاد فضای معنوی در این ماه ضیافت برزرگ الهی و ارزش‌های اسلامی را بیش از پیش اشاعه دهد.

سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) در کرمانشاه هم گفت: با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، پویش همدلی و مواسات را اجرآء کرد و در ماه مبارک رمضان هم با تهیه بسته‌های حمایتی معیشتی همراه مردم نیازمند روزه دار خواهد بود.

افشین امیری مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: صدا و سیما اولویت خود را انعکاس فعالیت‌های خوب حافظان سلامت و اجرا کنندگان پویش همدلی قرار داده و در ماه مبارک رمضان هم برنامه‌های مختلفی در سه بخش صدا، سیما و خبر با هدف ترویج فرهنگ روزه داری و امر به معروف و نهی از منکر تولید خواهد کرد.

او پخش برنامه‌های ویژه افطار و سحر، ایجاد فضای شاد و امید آفرینی، تولید برنامه‌های مشترک با ادارات مختلف را از مهمترین فعالیت‌های صدا و سیما‌ی مرکز کرمانشاه در این ماه اعلام کرد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.