سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیری از جنس کرونایی

مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان از اقدامات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقابله با کرونا تقدیر کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : استفاده از پتانسیل اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در ارائه راهکار‌های مختلف در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و روانشناسی برای گذشتن از بحران کرونا ضروری است.

او گفت : روشنگری عمومی و صحیح روحانیت در چگونگی مقابله با کرونا و نقش آفرینی فعال و تلاش برای حفظ آرامش معنوی جامعه بسیار کارساز خواهد بود.

مرادی افزود : روحانیون با بیان نقش معنویات در زندگی وتقویت روحیه معنوی در بین دانشجویان و همکاران می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی ناشی از بیماری کرونا تاثیر گذار باشند.

حجت الاسلام قلندری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه رازی گفت : تلاش‌ها و اقدامات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقابله با کرونا و فداکاری و از خودگذشتگی مدافعان حریم سلامت که در سایه لطف الهی، سلامت بیماران و جامعه را فراهم می‌نمایند قابل تقدیر است.

او گفت : فعالیت پزشکان، پرستاران، پیرا پزشکان و همه عزیزان کادر درمانی استان با گذشت و فداکاری مثال زدنی خود تحت عنوان مدافعان سلامت در سنگر مبارزه با بیماری کرونا بسیار ارزشمند و انسان دوستانه است و قطعا از اجر معنوی بسیاری برخوردار خواهند شد.

ایمانی معاون‌توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به داشتن تجربه بحران‌های قبل در استان از جمله زلزله و سیل و سابقه بسیار خوبی که در کنترل آن‌ها داشت. در بحث مقابله با کرونا نیز بسیار سریع و ساماندهی شده وارد عمل شد.

او گفت : با توجه شرایط موجود خوشبختانه در بیمارستان‌های استان هیچ گونه مشکلی از نظر تجهیزات، امکانات و تخت‌های آی سی یو و سایر موارد مورد نیاز درمانی نداشته ایم.

ایمانی افزود : کمک‌های خیرین برای مقابله با کرونا باید توسط دانشگاه ساماندهی گردد تا در مواردی که بیشتر مورد نیاز است در جهت حفظ سلامت مردم استفاده شود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.