سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باصفا: به زندگی متاهلی فکر نمی‌کردم/ ادامه رقابت‌های لیگ کار درستی نیست

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: هیچ وقت به زندگی متاهلی فکر نمی‌کردم، اما در حال حاضر وضعیت بهتری نسبت به گذشته دارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پس از بازی‌های هفته بیست و یکم، متوقف شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات، منتظر دستور ستاد مبارزه با کرونا هستند.

ایمان باصفا بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال و حال حاضر پارس جنوبی جم از شرایط این روز‌ها استفاده کرده و به زندگی مجردی خود پایان داد.

باصفا در خصوص این موضوع  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: از شرایط به وجود آمده استفاده کردم و با یکی از بازیگران تئاتر و تلویزیون ازدواج کردم و در حالی که دوران قرنطینه را سپری می‌کنیم، زندگی متاهلی را آغاز کردم.

او ادامه داد: طی این سال‌ها اصلا به زندگی متاهلی فکر نمی‌کردم، اما گاهی اوقات یک نفر، شخص مورد نظر خود را پیدا می‌کند و از این بابت باید خدا را شکر کنم. این اتقاق باعث می‌شود انگیزه من برای همه چیز بیشتر شود و در ادامه، قطعا کار‌های بزرگ تری را انجام خواهم داد.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد ادامه رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: به نظر من هم، ادامه رقابت‌های لیگ برتر کار درستی نیست. بهتر است لیگ بیستم را با همین امتیازات آغاز کنیم. ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم، می‌تواند موجب آسیب دیدن بازیکنان لیگ برتری شود.  

باصفا گفت: پیشنهاد برخی دیگر از بازیکنان، هماهنگی تقویم رقابت‌های لیگ برتر با کشور‌های شرق َآسیا است. این اتفاق به نفع نماینده‌های ایران در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.