مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: اگر قرار است بیماری کرونا ادامه داشته باشد، باید لیگ را تعطیل کنیم.

مرادی: بهتر است لیگ را تعطیل کنیم/ دخسوس خودش نخواست به ایران بیایدمراد مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص وقفه به وجود  آمده در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: تعطیلی بازی‌های لیگ برتر کمی بیش از حد شده و به نظر من اگر قرار است بیماری کرونا ادامه داشته باشد، باید لیگ را تعطیل کنیم.

مرادی درمورد پرداخت مطالبات بازیکنان فصل گذشته تیم پارس، گفت: با تمام بازیکنان فصل گذشته پارس جنوبی صحبت و مذاکره داشتیم و بدهی‌های آن‌ها را به صورت کامل پرداخت کردیم.


بيشتر بخوانيد: همتی: بهتر است تقویم لیگ‌مان را با شرق آسیایی‌ها هماهنگ کنیم/ نمی‌خواهم برای پرسپولیس دردسر درست کنم


او درباره وضعیت مگنو باتیستا بازیکن مصدوم این روز‌های تیمش که موفق به بازگشت به کشورش، برزیل نشده است، بیان کرد: از چند روز گذشته به دنبال کار‌های مگنو، بازیکن خوب و با اخلاق‌مان بوده‌ایم و به زودی مشکل این بازیکن را هم برطرف می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در واکنش به صحبت‌های فرناندو دِ‌خسوس دروزاه‌بان نیم فصل اول این تیم که مدعی شده ۵۰ درصد از مطالباتش را دریافت نکرده است، گفت: بله این بازیکن برزیلی، ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است. البته باید بگویم دخسوس، در تعطیلات نیم فصل به کشورش رفت و دیگر به ایران نیامد. حالا شنیدم که می‌خواهد شکایت کند، اما وقتی خودش به ایران نیامده است، چرا باید ۵۰ درصد قراردادش را به او بدهیم؟

او ادامه داد: به دنبال تفاهم با این دروازه‌بان هم هستیم و منتظریم تا با او ارتباط برقرار کنیم و با انجام مذاکرات، اختلاف پیش آمده با دخسوس را برطرف کنیم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار