سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۳ اردیبهشت ۹۹؛

دستگیری یک مامور قلابی در رشت / دستگیری ۵۵ سارق، فروردین امسال در تالش

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شناسایی و دستگیری مامور قلابی در شهر رشت

سرهنگ علی صداقت، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گیلان گفت: کارشناسان پلیس در پی رصد فضای مجازی فردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام که خود را مامور یکی از ارگان‌های دولتی معرفی می‌کرد را شناسایی و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی مخفیگاه متهم را در شهرستان رشت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی گیلان با بیان اینکه متهم ۲۲ ساله دستگیر شده است، اظهار داشت: در بازرسی از محل دستگیری متهم، ۲ دست لباس یکی از ارگان‌های دولتی و تعدادی تجهیزات نظامی که برای سوءاستفاده از شهروندان مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت، کشف شد.

سرهنگ صداقت گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

او تصریح کرد: شهروندان برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو در صورت مواجه شدن با درخواست‌های غیرمعقول افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند حتما از آن‌ها کارت شناسایی معتبر درخواست و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۱۰ فقره سرقت در تالش

فرمانده انتظامی تالش از کشف ۱۱۰ فقره سرقت و دستگیری ۵۵ سارق در فروردین ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی تالش در تشریح اقدامات پلیس در یک ماهه گذشته و کشفیات مربوطه گفت: ۱۱۰ فقره سرقت در فروردین ماه امسال کشف و ۵۵ سارق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: ماموران انتظامی تالش همنچنین یک کیلو و ۶۲۴ گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی را در این مدت در این شهرستان کشف کرد‌ه‌اند.

فرمانده انتظامی تالش اظهار داشت: ۱۳۸ واحد صنفی متخلف نیز در شهرستان تالش به علت عدم رعایت قوانین و مقررات در فروردین ماه پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

سرهنگ جمال‌دار تصریح کرد: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضایی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۶۶ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰۷ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضایی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور و جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال مسروقه توقیف شدند.

کشف ۴ کیلوگرم تریاک در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی رودبار حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بوده مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از داخل چمدان یک زوج که مسافر این اتوبوس بودند، ۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، افزود: متهمان ۲۷ و ۳۲ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از شهروندان خواست: در صورت داشتن هرگونه اطلاع از فعالیت توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.