سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد ۷ هزار نفر از نیروی‌های مسلح آموزش مهارتی در خوزستان فراگرفتند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: سال گذشته ۶ هزارو ۷۳۸ سرباز، دوره‌های آموزش فنی و مهارتی را در پادگان‌ها گذرانده و گواهینامه مهارتی دریافت کرده‌اند.

عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: توانمندسازی در جهت ایجاد اشتغال و استفاده بهینه از اوقات خدمت سربازی از اصلی‌ترین اهداف ارائه آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های نظامی است.

او افزود: جامعه هدف از آموزش‌های لازم در رشته‌های مختلف ازقبیل تعمیر لوازم خانگی سرد کننده، جوشکاری، تراشکاری، فرزکاری، برق صنعتی، الکترونیک، کشاورزی، رایانه، تعمیرات خودرو، سیم پیچی، برق ساختمان و نجاری بهره‌مند شدند.

سواعدی بیان داشت: این آموزش‌ها در سه حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی به سربازان ارائه شد که پس از پایان دوره و انجام آزمون گواهینامه مهارت به آن‌ها اعطا گردید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای راهکاری مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار و تولید محصولات و خدمات داخلی است وزمینه را برای رونق تولید وجهش تولید فراهم می‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد: آموزش در پادگان‌ها شامل مجموعه آموزش‌های مهارتی می‌باشد که به افراد در حین انجام خدمت سربازی ارائه می‌شود تا بتوانند شرایط احراز اولیه اشتغال را پس از دوران خدمت کسب نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.