سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۱۲ نفر به دادسرا، از سوی شبکه بهداشت و درمان اندیکا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا از معرفی ۱۲ نفر به دادسرا به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.

وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای همه افراد گفت: ۱۲ نفر از بانیان برگزاری جشن عروسی در اندیکا، به دلیل بی توجهی به مصوبات قرارگاه کرونا شهرستان، و به خطر انداختن سلامت عمومی در زمان کرونا، به دادسرای عمومی معرفی شدند.

او با اشاره به رعایت نکردن مردم و جدی نگرفتن ویروس منحوس کرونا با برپایی جشن ها افزود: طی یک هفته اخیر در اندیکا ۶ جشن عروسی برگزار گردید، و باعث ایجاد تجمع و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی شد.

کاظمی بیان داشت: افراد مذکور با توجه به تاکید مکرر بخشداران، شهرداران و شبکه بهداشت مبنی بر برگزارن کردن جشن و به خطر افتادن سلامت عمومی، به تذکرات مذکور توجهی نکرده و اقدام به برگزاری جشن نمودند.

فرماندار شهرستان اندیکا تصریح کرد: این افراد از سوی شبکه بهداشت و درمان اندیکا جهت تعیین تکلیف، به دادسرای عمومی شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.