سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمه شدگان تامین اجتماعی زنجان خدمات را غیرحضوری دریافت کنند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی زنجان خدمات را غیرحضوری دریافت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور، هرگونه درخواست خدمات و تعهدات کوتاه مدت غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، پروتز و اروتز و کمک ازدواج نیز بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی قابل انجام است.

علی محمدی افزود: شرایط کرونایی کشور بسیاری از برنامه‌ها از جمله جلسات رسمی و حضوری کمیسیون‌های پزشکی موضوع ماده ۹۱ و شورا‌های پزشکی را نیز به تعطیلی کشانده است و این وضعیت تا پایان اردیبهشت جاری نیز ادامه دارد.

او اضافه کرد: صیانت از سلامت بیمه شدگان، بازنشستگان و کارکنان سازمان در واحد‌های اجرایی جزو الزامات و از اهداف مهم و خط مشی سازمان بوده، لذا برگزاری جلسات کمیسیون‌ها و شورا‌های پزشکی تا پایان سال گذشته نیز تعلیق شده بود.

این مسؤول ادامه داد: علاوه بر آن، تسهیلات بیمه‌ای و درمانی در نظر گرفته شده برای کنترل بیماری کرونا و حفظ سلامتی مخاطبان و کارکنان این سازمان، تا پایان اردیبهشت ۹۹ تمدید شده است.

او گفت: دفترچه‌های درمانی بیمه شدگان تا پایان اردیبهشت ۹۹ دارای اعتبار خواهد بود و نیازی به مراجعه حضوری بیمه شدگان به شعب و کارگزاری‌ها برای تمدید دفترچه‌های درمانی نیست و این اقدام به صورت سیستمی اعمال خواهد شد.

ثبت هرگونه درخواست خدمات و تعهدات کوتاه مدت با مراجعه به نشانی http://eservices.tamin.ir سازمان تامین اجتماعی قابل انجام است.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.