سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: ناوگان اتوبوسی شهر زنجان با دو سوم ظرفیت آغاز به کار کردند.

آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی شهری در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: با توجه به شیوع کرونا ناوگان اتوبوسرانی شهر زنجان از اسفندماه سال قبل تعطیل شده بود که از امروز با رعایت فاصله اجتماعی آغاز به کار کردند.

رفیعی با بیان اینکه از امروز ۷۸ دستگاه اتوبوس در خطوط مختلف فعالیت دارند، افزود: این تعداد شامل دو سوم ظرفیت اتوبوس‎های شهر زنجان است.

او با اشاره به اینکه تأکید ما به رانندگان اتوبوس فعالیت با رعایت فاصله اجتماعی بوده است، گفت: حتی با برچسب‌های مشخص، تعیین کرده‌ایم که مسافران روی کدام صندلی بنشینند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان افزود: با توجه به کاهش مسافران اتوبوس به علت کرونا، شهرداری تمهیدی اندیشیده است که اگر رانندگان حتی درآمد کمتری هم داشته باشند، کسری جبران شود که میزان درآمد هر راننده به صورت روزانه ۴۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشد.

رفیعی با بیان اینکه کرایه‌ها تغییری نکرده است، چون حتی اگر مسافر هم نباشد شهرداری ضرر ناشی از آن را جبران خواهد کرد، اضافه کرد: به همین خاطر هیچ راننده‌ای مجاز به افزایش کرایه‌ها نیست، البته کرایه‌ها در آینده افزایش پیدا خواهد کرد، اما این کار پس از تأیید مراجع ذیصلاح رخ خواهد داد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.