سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه دیجیتال بندر ماهشهر خردادماه راه‌اندازی می‌شود

فرماندار بندر ماهشهر گفت: شبکه دیجیتال شهرستان تا خرداد ماه امسال راه‌اندازی و افتتاح می‌شود.

محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهردر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  در حاشیه بازدید از روند نصب تأسیسات شبکه دیجیتال گفت: شبکه دیجیتال شهرستان تا خرداد ماه امسال راه‌اندازی و افتتاح می‌شود.

او با اشاره میزان اعتبار این طرح افزود: مبلغ ۷ میلیارد ریال از بودجه شورای راهبردی برای نصب و راه‌اندازی شبکه دیجیتال اختصاص داده شده است.

بیرانوند با بیان اینکه شیوع کرونا باعث تعویق در راه‌اندازی شبکه دیجیتال بندر ماهشهر شده، تصریح کرد: مراحل نصب و راه‌اندازی شبکه در حال انجام است و تا خردادماه امسال شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

فرماندار بندر ماهشهر گفت: با راه‌اندازی شبکه دیجیتال در شهرستان، شهروندان شبکه‌های ملی و استانی را با کیفیت بسیار عالی دریافت خواهند کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار جهت انجام پروژه هایي در حوزه درمان، آموزش، کشاورزی، امنیت و رفاه اجتماعی در سال جاری در حال رايزني و جذب آن ها هستيم، که به زودی به سمع و نظر مردم خواهيم رساند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ل-آ
۰۰:۳۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
سلام
من ساکن ماهشهر هستم
الان در ماه اذر هستیم
هنوز شبکه دیجیتال ماهشهر راه اندازی نشده(که قرار بود خرداد راه اندازی بشه)
کماکان از فرستنده اغاجاری گرفته میشه
با وضعیت بسیار بد که اکثر شبکه ها قطع هستن


برای ماهایی که نمیخوایم به خاطر بچه هامون ماهواره نصب کنیم (تا شبکه های ایران رو بگیریم)واقعا سخته که حتی صداوسیمای خودمون رو هم نداشته باشیم
خواهش میکنم پیگیری کنید