مدیر آموزش عشایر بخش چلو گفت: بسته‌های آموزشی تهیه شده کاملا ضدعفونی شده و در شرایط کامل بهداشتی تحویل دانش آموزان داده شد.

شهنام عالیوند مدیر آموزش عشایر بخش چلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،   گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و در پی آن تعطیلی مدارس امکان آموزش حضوری در کلاس در دیگر برای دانش آموزان فراهم نبود، لذا برای حل این مشکل تمهیدات لازم از طرف وزارت با همکاری سازمان صداوسیما از طریق آموزش تصویری در شبکه نمایش دیده شد و همچنین آموزش‌های مجازی توسط خود معلمان در پیام رسان‌های مختلف انجام گرفت.

او با اشاره به مشکلات مناطق عشایری افزود: اما این برنامه‌ها برای مناطقی که امکان دسترسی به اینترنت و گیرنده‌های دیجیتال موثر هستند که بسیاری از دانش آموزان و معلمان عشایر در این زمینه فعال هستند، اما در بخش چلو مناطقی وجود دارد که به اینترنت دسترسی ندارد.

عالیوند بیان داشت: برای اینکار معلمان فداکار و همواره در صحنه عشایر اقدام به تهیه جزوات و فیلم‌های آموزشی کرده و هر هفته با حضور در منطقه به صورت خانه به خانه آن‌ها را به دانش آموزان تحویل می‌دهند.

مدیر آموزش عشایر بخش چلو تصریح کرد: این بسته‌های آموزشی تهیه شده کاملا ضدعفونی شده و در شرایط کامل بهداشتی تحویل دانش آموزان داده شد.

این مقام مسئول گفت: این اقدام فداکاران از ابتدای تعطیلی مدارس آغاز و تا زمان کوچ عشایر ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.