سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر گالری ساربان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هنرمندان خواستند در شرایط فعلی نمایشگاه هنری نداشته باشند

باغبان ماهر گفت: هنرمندان به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ترجیح دادند که نمایشگاه هایشان را در شرایط بهتر برگزار کنند.

سجاد باغبان ماهر مدیر گالری ساربان، در خصوص آسیب‌های وارده ناشی از تعطیلات کرونایی به این گالری‌، به خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: خوشبختانه برنامه گالری ساربان خیلی تحت تاثیر این ماجرا قرار نگرفت؛ زیرا ما در اسفند نمایشگاه برگزار نمی‌کنیم. فقط یک نمایشگاه برای اواسط سال پیش بینی کرده بودیم که بسته به شرایط زمان آن تغییر خواهد کرد.

وی افزود: از آنجا که ما بیشتر آثار هنرمندان تراز اول و شناخته شده را به نمایش می‌گذاریم، بحث استقبال و خرید آثار برای این دوستان مهم است. به همین دلیل با توجه به شرایط اقتصادی جامعه ترجیح دادند که برپایی نمایشگاهشان را به چند ماه بعدتر موکول کنند.

مدیر گالری ساربان در پاسخ به اینکه آیا در این مدت نمایش و فروش مجازی هم داشتید یا خیر، اظهار کرد: ما خیلی در حوزه مجازی کار نمی‌کنیم لذا خود گالری در این زمینه فعال نبوده است، اما آثار برخی از هنرمندان گالری ساربان در حراج و فروش آنلاین گالری آرتیبیشن و همچنین حراج گالری دنا که از چند روز آینده شروع می‌شود، ارائه شده است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.