هر زمان که زمان بندی برنامه‌های فرهنگی ابلاغ شود، کلاس‌های آموزشی انجمن خوشنویسان هم از سر گرفته خواهد شد.

محسن میرحسینی مدیر روابط عمومی انجمن خوشنویسان ایران، درباره آغاز مجدد کلاس‌های این انجمن به خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به دلیل اهمیت بحث ِآموزش هنرجویان، منتظر اعلام دستور و نحوه زمان بندی کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی از مراجع ذی صلاح برای آغاز مجدد کلاس‌های انجمن خوشنویسان هستیم.

وی افزود: برگزاری مجدد کلاس‌ها منوط به رعایت توصیه‌های بهداشتی است. اساتید موظف هستند تا به آن دسته از هنرجویانی که شرایط حضور فیزیکی ندارند، مباحث آموزشی را به صورت مجازی ارائه دهند.

میرحسینی ضمن اشاره به برگزاری ۴ نمایشگاه مجازی خوشنویسی از استان‌های مختلف در ایام کرونا بیان کرد: قرار بود همانند سال‌های گذشته، ورکشاپ، نمایشگاه و دیگر برنامه‌های منسجم و بزرگ ویژه ماه مبارک رمضان برگزار شود که متأسفانه در شرایط فعلی امکان آن نیست.

وی افزود: در نظر داریم یک نمایشگاه مجازی بزرگ ویژه ماه مبارک رمضان در سایت انجمن خوشنویسان دایر کنیم.

مدیر روابط عمومی انجمن خوشنویسان در پاسخ به اینکه آیا دوسالانه بین المللی خوشنویسی برگزار خواهد شد یا خیر، اظهار کرد: چند جلسه در خصوص برگزاری دوسالانه شهر قزوین برپا شده است؛ اگر شرایط به وضعیت طبیعی بازگردد این رویداد برگزار می‌شود، اما الان که در قرنطینه کرونایی به سر می بریم تکلیف این دوسالانه هم مانند سایر فعالیت‌های فرهنگی هنری در کشور و همچنین اقصی نقاط جهان مشخص نیست.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار