سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال کمک‌های مومنانه از محلات به استان خوزستان

در راستای کمک مومنانه بسته‌های کمک به نیازمندان خوزستان از محلات بارگیری شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به منظور اجرای فرمایشات رهبری مبنی بر کمک مومنانه به افراد آسیب دیده در شرایط کرونایی موکب احباب الرضا شهرستان محلات ۳۳۳ بسته مواد غذایی را بارگیری کرده و در راستای نیت خیرین به استان خوزستان ارسال کرد.

صفری مسئول موکب احباب الرضا شهرستان محلات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری که با اشاره به آسیب‌های ویروس منحوس کرونا به جامعه به رزمایش همدلی و خدمت تاکید کردند در حال بارگیری کمک‌های تهیه شده برای نیازمندان استان خوزستان هستیم.

صفری با توضیح علت این کار افزود: یک موسسه خیریه در تهران مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان برای تهیه بسته‌های حمایتی کمک به آسیب دیدگان سیل و نیازمندان در اختیار موکب قرار داده و تاکید کردند که بسته‌های حمایتی فقط در استان خوزستان توزیع شود.

او اضافه کرد: در راستای عمل به نیت این خیران بچه‌های موکب بسته‌های حمایتی را خریداری و بسته بندی کردند و هم اکنون در حال بارگیری برای ارسال به استان خوزستان و توزیع بین نیازمندان این استان هستیم.

این ۳۳۳ بسته مواد غذایی شامل ۵ قلم برنج، آرد، روغن، شکر و انواع حبوبات و ارزش هر بسته ارزش ۴۰۰ هزار تومان هست که از شهرستان محلات به استان خوزستان ارسال می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.