در طرحی جالب کارگران ساختمانی بیکار شده استان مرکزی در محیط زیست بکارگیری شدند.

طرح جالب محیط زیست برای کارگران آسیب دیده از کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در پی شیوع ویروس کرونا و آسیب رسیدن به بسیاری از مشاغل از جمله بیکار شدن کارگران ساختمانی در طرحی جالب این کارگران برای پاکسازی محیط زیست به کارگیری شدند.

میرزائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: ایده بکار گیری کارگران برای پاکسازی محیط زیست با پرداخت دستمزد از محل کمک‌های دوستداران محیط زیست از سوی یکی از شهروندان خوش فکر ارائه شد.

میرزائی افزود: این ایده با هماهنگی صورت گرفته از طریق دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی از تاریخ ۲۰ فروردین ماه با همکاری سمن‌های محیط زیستی، اداره کل محیط زیست استان، شورای شهر و شهرداری اراک توسط شرکت توزیع نیروی برق به مرحله اجرا رسید.

او اضافه کرد: در این طرح کارگران با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی جهت پاکسازی محور‌های مواصلاتی شهرستان اراک بکار گرفته می‌شوند و در پایان روز دستمزد آنان پرداخت می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: یقینا ادامه این طرح می‌تواند پهنه ایران اسلامی را از پسماند‌هایی که طبیعت و محیط زیستمندان را آلوده نموده پاکسازی نماید.

او ادامه داد: امیدواریم در این شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا با همت واحد‌های تولیدی، خیرین و دوستداران محیط زیست کارگران شرمنده خانواده خود نشوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.