سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اپل نحوه ساخت ماسک حفاظتی را آموزش می‌دهد

شرکت اپل با انتشار یک پوشه پشتیبانی، اپل نحوه ساخت ماسک حفاظتی را به کاربرانش آموزش داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش تیم کوک با انتشار ویدیویی در حساب کاربری خود از ساخت ماسک‌های محافظ بهداشتی خبر داد و گفت این تجهیزات در بسته‌های صد عددی به سراسر جهان ارسال خواهد شد.

حالا پس از گذشت چند هفته، اپل یک سند پشتیبان را برای کاربران خود منتشر کرده که در آن اطلاعاتی از قطعات و روش‌های مورد نیاز برای ساخت این ماسک‌های حفاظتی پیشرفته قرار گرفته است.

قطعات و روش‌های ساخت ماسک‌های ویژه شرکت اپل

در کنار آموزش‌هایی که شرکت اپل در اختیار کاربران خود قرار داده، این مجموعه چند ترفند و راهنمایی دیگر نیز به مخاطبینش ارائه داده است. بر اساس پیشنهادات اپل، تنها افرادی که به ساخت وسایل این چنینی به صورت پیشرفته آشنایی دارند می‌توانند از پس ساخت این ماسک بر بیایند. این شرکت درست کردن ماسک محافظتی خود را به افرادی که به این مهارت آشنایی ندارند پیشنهاد نمی‌کند.

قطعات موجود در این اسناد راهنمایی و پشتیبانی شامل محافظ، بند روی سر و کش مخصوص است. همچنین کاربران باید توجه داشته باشند که مواد استفاده شده در ساخت قطعه محافظ و بند روی سر باید از جنس PET و PETG باشند. این در حالی است که جنس کش پیشنهادی باید از نوع سیلیکون باشد. کاربران باید توجه داشته باشند که در صورت استفاده از لاستیک طبیعی و لاتکس استفاده کنند امکان دارد که با آلرژی‌های خاص مواجه شوند. همچنین مواد غیرسیلیکونی ممکن است که به سرعت بیشتری از بین بروند.

در ادامه شرکت اپل میزان ضخامت مواد استفاده شده را برای بازدهی بیشتر مشخص ساخته است. این شرکت همچنین اظهار داشته که کاربران باید دقت کنند که محافظ استفاده شده دارای ترک نباشد و زمان خم شدگی از هم باز نشوند. این قطعات به هیچ وجه نباید از جنس پلی‌کربنات باشند و به توصیه اپل محافظ‌ها باید با برش‌های لیزری تهیه و ساخته شده باشند. گفتنی است که کاربران می‌توانند با ارسال پیام به ایمیل مخصوص شرکت اپل از جزئیات ساخت این محافظ‌های بهداشتی صورت بهره‌مند شده و آز آن استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: ۱۰ روش کاربردی برای کاهش مصرف اینترنت تلفن همراه


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
شيلد بمراتب از ماسك بهتره
Behzad
۲۳:۳۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوب رضایت کامل دارم