سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان خودرو لوازم خودرو با ۱۷ فقره سرقت در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی افزایش سرقت خودرو و لوازم خودرو در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش چهار باغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: ماموران با تلاش‌های شبانه روزی و افزایش گشت‌های انتظامی و کنترل نقاط جرم خیز، در نهایت موفق به شناسایی هویت یکی از سارقان شدند.

سلیمانی با بیان این که متهم شناسایی شده از سارقان سابقه دار شهرستان ساوجبلاغ بود، گفت: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را به همراه ۲ نفر دیگر از همدستانش دستگیر کردند.

او با بیان این که متهمان با مشاهده مستندات ماموران چاره‌ای جز اعتراف نیافته و به ۱۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و خوردو اقرار کردند، افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمان مشخص شد که نامبردگان مقادیر زیادی از اموال مسروقه را به یکی از مالخران سابقه دار فروخته اند که در بازرسی از محل اختفا مالخر و متهمان تعداد زیادی لوازم خودرو از قبیل ضبط و پخش، رینگ و لاستیک و باطری خودرو و کامپیوتر (ecu) کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: شهروندان عزیز با تجهیز خودرو‌های خود به لوازم بازدارنده از جمله دزدگیر و قفل پدال از سرقت اموالشان پیشگیری کنند و در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک بافاصله با مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام /ر. خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.