سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور گسترده در طرح کمک مومنانه

امام جمعه شهرستان فردوس گفت: مرحله دوم طرح کمک مومنانه در قالب کمک به کسبه بازار آسیب دیده از این ویروس منحوس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  حجت الاسلام و المسلمین بابایی، امام جمعه محترم شهرستان فردوس با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به افراد اسیب دیده از ویروس منحوس کرونا خواست تا مدیران بانک‌ها و موسسات قرض‌الحسنه شهرستان همکاری لازم را با کسبه مراجعه کننده داشته باشند.

او افزود: در این رزمایش با شناسایی خانوار‌های نیازمند از طریق منابع مختلف و همسو کردن کمک‌های مردمی، به رفع بخشی از مشکلات معیشتی مردم در دوران بیماری کرونا کمک خواهد شد.

اسماعیلی، معاون سیاسی فرماندار در این نشست گفت: اجرای طرح کمک مومنانه در واقع اقدامی است تا با کمک خیرین بتوانیم ضمن کاهش بخشی از مشکلات آسیب دیدگان لبخند شادی را بر چهره آن‌ها بنشانیم.

او افزود: از مدیران و کارمندان بانک‌ها و موسسات قرض‌الحسنه خواهشمندیم تا با تمام توان به اجرای این طرح کمک لازم را داشته باشند.

اختر، مسئول کمیته خیرین قرارگاه مساوات مومنانه گفت: مدیران خیریه‌های شهرستان تمام تلاش خود را برای شناسایی و ارائه خدمت به آسیب‌دیده‌ها خواهند کرد.

در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب و در آستانه ماه مبارک رمضان و کمک به اقشار آسیب دیده در کرونا طرح مواسات مومنانه در سراسر کشور با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و مردم و سپاه و بسیج در حال انجام است.

انتهای پیام / ط آ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.