سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰ درصد مردم بستان‌آباد غربالگری کرونا شدند

فرماندار بستان آباد از غربالگری ۱۰۰ درصدی جمعیت این شهرستان درپی شیوع کروناویروس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، موسوی حسینی فرماندار بستان آباد از غربالگری ۱۰۰ درصدی جمعیت این شهرستان درپی شیوع کروناویروس خبر داد.

 موسوی حسینی گفت: اقدامات مراقبتی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا برای مردم شهرستان آغاز شده و خوشبختانه این منطقه از لحاظ آلودگی به کووید ۱۹ در سطح پایینی قرار دارد.

او افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، مانند در خانه ماندن، شستن مرتب دست‌ها و ضد عفونی کردن محیط، می‌تواند در ریشه‌کن کردن کرونا موثر باشد.

او گفت: جمعی از جوانان بستان‌آبادی به صورت شبانه روزی در واحد‌های تولیدی برای برطرف کردن کمبود ماسک در شهرستان فعالیت کرده و تاکنون چندین هزار ماسک از نوع مختلف را تحویل مراکز درمانی داده‌اند.

موسوی حسینی افزود: ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان بستان آباد با کمک گرفتن از مردم خیر منطقه و با همکاری ادارات و نهاد‌های عضو ستاد، بیش از ۵۰ بار اقدام به سم پاشی و ضد عفونی سطح شهر و روستا‌ها کرده است.

او از آغاز کمک‌های مومنانه مردم فهیم بستان آباد به افراد متضرر شده از بیماری کرونا در قالب بسته‌های بهداشتی و معشیتی خبر داد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.