سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم روند افزایش دما طی دو روز آینده در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از تداوم روند افزایش دما طی دو روز آینده در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، همچنان روند افزایش دما طی امروز و فردا در سطح استان اردبیل تداوم داشته و از امروز (سه شنبه ۲ اردیبهشت) وزش باد جنوبی (در بعضی ساعات تند تا نسبتاً شدید به ویژه در روز چهارشنبه) آغاز شده و تا آخر هفته جاری ادامه می‌یابد.

او افزود: ضمن اینکه به دلیل شرایط نسبتاً ناپایدار جوی و از شرایط فصلی و محلی در بعدازظهر و عصر‌ها با رشد ابر‌های همرفتی در مناطقی از استان اردبیل رگبار پراکنده و موقتی باران و یا رعد و برق (در نواحی کوهستانی اصابت صاعقه) احتمال می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با تاکید بر هشدار هواشناسی استان (شماره ۹ - سطح زرد) از اواخر وقت چهارشنبه (۳ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی فعال و سردی به استان بر شدت ناپایداری‌ها افزوده شده و از روز پنجشنبه (۴ اردیبهشت) تا روز یکشنبه هفته آینده آسمان استان اردبیل ابری و مه آلود توام با بارش باران (گاهی بصورت رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات نواحی سردسیر بارش برف) پیش بینی می‌شود.

محمدی افزود: طی روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری با توجه به شمالی شدن جریانات و وزش باد خزری (گاهی تند) دمای هوا بصورت محسوس کاهش یافته و در نوار شرقی و مرکزی استان هوای نسبتاً سرد انتظار می‌رود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.