سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث امروز دوم اردیبهشت ماه ۹۹؛

از انهدام باند سارقان سیم برق تا کشف مواد مخدر در خرمشهر

مهم‌ترین حوادث امروز (دوم اردیبهشت سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (دوم اردیبهشت ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته بخوانید.

باند سارقان سیم برق در خرمشهر منهدم شد

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان خرمشهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با کاراطلاعاتی باند ۳ نفره سارق سیم برق را شناسایی و پس ازهماهنگی قضائی در طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: اعضای این باند پس از دستگیری در تحقیقات بعمل آمده به ۶ فقره سرقت سیم برق و ۲ فقره سرقت گوشی همراه در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ ترکارانی افزود:هر ۳ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

کشف مواد مخدر درخرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان خرمشهر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ این فرماندهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم و نحو فعالیت این فرد با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی منزل متهم را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر، گفت: ماموران در بازرسی از منزل متهم، ۵۰۰ گرم تریاک، ۱۵ گرم شیره مطبوخ و یک گرم حشیش کشف کنند.

سرهنگ ترکارانی افزود: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.