مهم‌ترین حوادث امروز (سی و یکم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (سی و یکم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته بخوانید.

دستگیری عامل تیراندازی در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: باتلاش ماموران کلانتری ۱۱ عامل تیراندازی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء وی یک قبضه اسلحه جنگی کلاش به همراه ۲ عدد خشاب جنگی کشف شد.

او یادآور شد: متهم پس از اعتراف انگیزه خود از تیراندازی به منزل شاکی را خصومت قبلی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: متهم با قرار سنگین هشتصد میلیونی به اتهام حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز همراه با تیراندازی با سلاح جنگی و ایجاد رعب و وحشت روانه زندان شد.

حریق منزل مسکونی در خرمشهر بدون تلفات جانی

شهرام بختیاری مدیر روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: شامگاه گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125یک مورد حریق منزل مسکونی واقع در خیابان بهار که کاربری منزل بعنوان تعمیرگاه کولر گازی استفاده میشد اطلاع داده شد که بلافاصله 2تیم عملیاتی از ابستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه آتش نشانان ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه حریق را بوسیله آب اطفا کردند افزود:خوشبختانه این حادثه مصدومی در برنداشت.

مدیر روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهردر پایان گفت:علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی می باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.