سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور پروانه بهره‌برداری ۱۳واحد تولیدی در خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۳ واحد تولیدی جدید این استان در نشست کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک مجوز استقرار و صدور پروانه بهره‌برداری دریافت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۳ واحد تولیدی جدید این استان در نشست کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک مجوز استقرار و صدور پروانه بهره‌برداری دریافت کردند.
 
او افزود: در این نشست ۲۱ پرونده واحد‌های تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که با صدور مجوز برای چهار واحد تولیدی به دلیل تبعات زیست محیطی در محل‌های تعیین شده مخالفت شد و مقرر گردید مکان اجرا تغییر کند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: چهار واحد تولیدی دیگر نیز برای صدور مجوز محیط زیست نیاز به بررسی بیشتر و بازدید میدانی داشتند که اعلام نتیجه برای آن‌ها به نشست بعدی کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک استان موکول شد.
 
رسولیان بیان کرد: صدور مجوز زیست محیطی برای واحد‌های تولیدی زمینه اشتغال جدید، افزایش و تنوع تولید و به تبع آن تحقق شعار جهش تولید در خراسان رضوی را فراهم می‌کند.

او تصریح کرد: در این نشست یک شرکت تولیدی لوازم خانگی متعهد به اشتغال جدید برای یک هزار نفر شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: در اجرای قانون هوای پاک مصوب ۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۶، کمیسیون ماده ۱۱ این قانون در استان تشکیل شد و با تاکید و توصیه‎های استاندار خراسان رضوی، با سرعت بیشتر در رفع موانع تولید و تسهیل در سرمایه‌گذاری اقدام به رسیدگی پرونده‌های مربوط به صدور مجوز محیط زیست برای واحد‌های تولیدی کرده است.

رسولیان اظهار کرد: این کمیسیون در سال ۱۳۹۶ دو پرونده، در سال ۱۳۹۷ پیرو تاکیدات استاندار خراسان رضوی ۷۹ پرونده و در سال گذشته ۲۳۳ پرونده مربوط به صدور مجوز محیط زیست برای واحد‌های تولیدی را مورد رسیدگی قرار داده است.

او افزود: از مجموع ۳۱۴ پرونده بررسی شده واحد‌های تولیدی در این کمیسیون با صدور مجوز محیط زیست برای ۲۱۳ واحد تولیدی موافقت شده، ۴۵ واحد تولیدی به دلیل تبعات زیست محیطی و مشکلات بعدی موظف به تغییر مکان یا روش تولید شده و بررسی ۶ پرونده نیز به دلیل کار کارشناسی و بررسی مجدد به نشست‌های بعدی این کمیسیون موکول شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: اکنون پرونده مانده مربوط به صدور مجوز محیط زیست به منظور بررسی در کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک در خراسان رضوی وجود ندارد.
 
منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.