سکوت ادامه دار بازار لوازم خانگی مشهد

رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد گفت: با توجه به دهه محرم و شیوع ویروس کرونا مردم رغبت کمتری به رفتن به بازار و خرید کردن دارند و همین موجب ساکن بودن بازار لوازم خانگی شده است.

رضا رزقیان مقدم رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: اکثر خرید لوازم خانگی توسط زوج های جوان است و با توجه به ویروس کرونا افراد متفرقه کمتر لوازم خانگی خریداری می کنند.
 
او افزود: از سال ۹۸ کالای خارجی به ندرت یافت می‌شود و ۷۵ درصد کالا‌ها ایرانی هستند و همچنین در حوزه لوازم خانگی هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.

بیشتر بخوانید


 رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد ادامه داد: در حوزه تولیدات لوازم خانگی مدتی بود که وقفه ای برای یافتن قطعاتش ایجاد شده بود اما در حال حاضر در مقایسه با چند ماه گذشته تولیدات افزایش پیدا کرده است چون کارخانجات با مواد اولیه ای که دارند مجبور به تولید کالا هستند.

رزقیان مقدم بیان کرد: هیچ گونه صادراتی در خصوص لوازم خانگی صورت نمی گیرد زیرا توان خرید مردم کاهش یافته و ویروس کرونا هم عامل دیگری بر کاهش فروش فروشندگان در این صنف شده است.
 
او تصریح کرد: از ابتدای امسال قیمت لوازم خانگی از ۵ تا ۲۵ درصد افزایش داشته، در تیر ماه نیز به قیمت برخی از این کالا‌ها ۷ تا ۸ درصد افزوده شد و دلیل گرانی لوازم خانگی نوسانات ارزی است، زیرا تمام قطعات به نوسانات ارز بستگی دارد.
 
انتهای پیام//ی.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.