سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۲۳۰میلیون برای مشارکت در پویش بخشش ایرانیان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امدادگران این نهاد در قالب رزمایش "بخشش ایرانیان" ۲۳۰ میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش در این استان کمک کردند.

 هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد مشکلات زیادی برای خانوارهای بی‌بضاعت شده و همه آحاد جامعه باید در حد توان برای رفع مشکلات نیازمندان تلاش کنند.

او افزود: در همین راستا مدیران و کارکنان کمیته امداد استان زنجان نیز بخشی از حقوق فروردین و اردیبهشت‌ماه خود را برای کمک به مستمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا اختصاص دادند.

صفری خاطرنشان کرد: کارکنان و امدادگران کمیته امداد این استان با پرداخت مبلغ۲۳۰میلیون ریال در این پویش ملی مشارکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به  فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت :ظرفیت‌های مختلفی برای خدمت به محرومین در ماه مبارک رمضان در استان وجود دارد وادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری در این ماه مبارک آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در خاتمه روش‌های مشارکت مردم نیکوکار در رزمایش بخشش ایرانیان را اعلام و تصریح کرد: مردم خیر و نوع‌دوست استان می‌توانند با پیوستن به "رزمایش ملی بخشش ایرانیان"، کمک‌های خود را به همین منظور به شماره کارت ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و یا از طریق کد دستوری #۰۲۴*۸۸۷۷* پرداخت نمایند.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.