هفت هزار و ۹۱۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب کارگشایی، اشتغال و مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند در سال گذشته پرداخت‌شده است.

پرداخت بیش از ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به حمایت این نهاد از بیش از ۲۸ هزار و ۵۰۰ خانواده در استان زنجان، گفت: در کنار ارائه خدمات بلاعوض به جامعه هدف این نهاد در بخش‌های مختلف بخشی از خدمات کمیته امداد به صوت معوض به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند عرضه می‌شود.

او بابیان اینکه خدمات معوض کمیته امداد از طریق صندوق امداد ولایت کاملاً به‌صورت قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان ارائه می‌شود، افزود: از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و هم‌افزایی این صندوق با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هفت هزار و ۹۱۴ فقره خدمات معوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند در سال گذشته ارائه‌شده است.

صفری همچنین ادامه داد: بر اساس آمار‌های موجود بیش از ۴۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب کارگشایی، اشتغال و مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان در سال گذشته پرداخت‌شده است.

او بابیان اینکه ۲۸ میلیارد و ۶۶۶ میلیون تومان از مجموع منابع موردنیاز برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت تأمین‌شده است، افزود: ۱۷ میلیارد و ۳۳۸ میلیون تومان نیز از محل هم‌افزایی صندوق امداد ولایت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأمین و پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.