سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوجاقی: تمرینات فنی را بعد از ریشه کن شدن ویروس کرونا شروع می‌کنیم

مدیرفنی تیم‌های ملی ووشو گفت: تمرینات فنی را بعد از اینکه ویروس کرونا ریشه کن شد، با برگزاری اردو‌ها شروع می‌کنیم.

حسین اوجاقی مدیر فنی تیم‌های ملی ووشو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ووشو اظهار کرد: مسائل فنی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ووشو  مطرح نشد  و فقط مصوباتی در زمینه آئین نامه‌ها و مسائل اداری داشتیم.  

اوجاقی درباره اینکه رئیس جدید ووشو باید چه فاکتور‌هایی داشته باشد، گفت: رئیس جدید ووشو باید چند شاخص داشته باشد و به طور حتم باید استراتژی و خط مش تعیین شده را ادامه بدهد. همچنین رئیس جدید باید شناختی از جامعه ووشو و فضای ورزش کشورمان داشته باشد. علاوه بر این  از مقتضیات کشور و استعداد‌های ساندا و تالو در استان‌ها و شهر‌ها مطلع باشد و ارتباط خوبی با وزارت ورزش و مجامع بین المللی برقرار کند. ما در سال اول برنامه ۴ ساله استراتژیک هستیم و رئیس جدید باید این برنامه را ادامه بدهد و بستر سازی در این زمینه کند. راهکار‌های برنامه پنجم تدوین و اجرا کند. در مجموع رئیس جدید نباید صرفا صندلی ریاست را اشغال کند و باید در  مدیریت توانایی داشته باشد.  

اوجاقی درباره وضعیت تمرینات ووشو کاران بیان کرد: ووشوکاران در  شهر  و منزل خود تمرین می‌کنند و با ملی پوشان در ارتباط هستیم و درباره برنامه تمرینی شان با یکدیگر صحبت می‌کنیم. در حال حاضر ورزشکاران تمرینات فیزیکی و بدنسازی انجام می‌دهند، چون اگر تمرین نداشته باشند افت بدنی پیدا می‌کنند. تمرینات فنی را  بعد از اینکه ویروس کرونا ریشه کن شد و شرایط جامعه به حالت عادی بازگشت با برگزاری اردو‌ها شروع می‌کنیم.  

او درباره اینکه تمرینات انفرادی تاثیری بر آمادگی ورزشکاران دارد، اظهار کرد: به هر حال چاره‌ای نیست و باید حداکثر استفاده را کنیم تا ورزشکاران آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند. اگر ووشوکاران تمرین نکنند در آن صورت بدنهایشان افت می‌کنند و مشکل به وجود می‌آید.  

مدیرفنی تیم‌های ملی ووشو درباره زمان تشکیل اردوی تیم ملی ووشو گفت: زمان برگزاری اردوی تیم ملی مشخص نیست و ما طبق تصمیم وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا تمرینات و اردو‌ها را شروع می‌کنیم.  

اوجاقی درباره اینکه در انتخابات فدراسیون ووشو ثبت نام کرده است، بیان کرد: ما کارگروهی در ووشو داریم که مطابق آن جلو می‌رویم و علی نژاد در راس این کارگروه بوده است. من به پیشنهاد کارگروه برای انتخابات فدراسیون ثبت نام کردم و اگر اعضای گروه تصمیم بگیرند تا آخر ادامه بدهم تمکین می‌کنم، در غیر این صورت هر تصمیمی بگیرند تبعیت می‌کنم. من به فکر خودم نیستم و  طبق صلاح ووشو عمل می‌کنم.  


بیشتر بخوانید: حضور اوجاقی در انتخابات فدراسیون ووشو قطعی است


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.