سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۵۰ فرهنگی بسیجی برای ضدعفونی فضای مدارس

مسئول پشتیبانی بسیج فرهنگیان ناحیه ۲ کرمانشاه از فعالیت ۵۰ فرهنگی بسیجی برای ضدعفونی فضای مدارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اشرف باقری مسئول پشتیبانی بسیج فرهنگیان ناحیه ۲ کرمانشاه از اقدامات اساسی بسیج فرهنگیان، دانش آموزی و آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمانشاه برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت : همزمان با شیوع این بیماری با حضور رئیس و معاونین این اداره ستاد مقابله با کرونا تشکیل شد.

او گفت : به این منظور ۵۰ نفر از فرهنگیان بسیجی در قالب تیم‌های ۴ نفره جهت ضدعفونی و گندزدایی فضای مدارس ساماندهی و بکارگیری شدند.

باقری افزود: ضدعفونی کردن مدارس تابعه هر ۱۵ روز یک بار صورت گرفته است و به این منظور مبالغی جهت خرید دستگاه و مواد ضدعفونی کننده قرار دادیم.

او از تجهیز و راه اندازی کارگاه تولید ماسک خبر داد و افزود: همچنین در هنرستان‌های فدک، مهر و حضرت معصومه ناحیه ۲ کارگاه‌های ماسک راه اندازی شد که روزانه ۲۰۰ عدد ماسک تولید می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در کنار آموزش، حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت اصلی و اساسی آموزش و پرورش است، گفت: به منظور رفاه حال خانواده‌های دانش آموزان بی بضاعت ۲۰۰ بسته معیشتی بین آن‌ها توزیع کردیم.

مسئول پشتیبانی بسیج فرهنگیان ناحیه ۲ کرمانشاه ادامه داد: با حضور مشاوران فرهنگی بسیجی هسته مشاوره اداره را فعال کردیم تا با ارائه خدمات مشاوره‌ای به همکاران فرهنگی و خانواده‌های دانش آموزان بتوانیم استرس ناشی از بیماری کرونا را کاهش دهیم.

او از ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی سخن گفت و افزود: به این منظور گروه بهداشت اداره را فعال کردیم و پزشکان و مربیان بسیجی به ارائه خدمات پرداختند.

این مسئول گفت: یک کارگاه طراحی دوخت در فیروز آباد دایر کردیم و به دنبال تجهیز این کارگاه هستیم تا تولیدات آن در بین مردم منطقه توزیع شود.

باقری افزود: در صدد هستیم تا یک فیلم مستند از اقدامات انجام شده تهیه کنیم تا این اقدامات به سمع و نظر مردم برسد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.