سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۳ هزار ستاد مقابله با کرونا در مازندران

برای مقابله با کرونا در مازندران بیش از ۳ هزار ستاد مقابله با کرونا تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استانداری مازندران با بیان اینکه مازندران شرایط بسیار سختی را گذرانده است، گفت: استان مازندران علاوه بر جمعیت ۳ میلیون نفری جمعیت سیالی هم دارد که به مناسبت‌های مختلف و با هدف گردشگری به مازندران می‌آیند که این شرایط را برای کنترل کرونا سخت‌تر کرده بود.

او با قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی استان در کمک به کنترل و قطع زنجیره انتقلال کرونا، گفت: استان مازندران برای کنترل کرونا با نهاد سازی وظایف را تفویض اختیار کرد.

حسین زادگان ادامه داد: بیش از ۳ هزار ستاد مبارزه با کرونا حتی در روستا‌های استان شکل گرفت که ایده‌ها را از ستاد مرکزی می‌گرفتند امام خود آستین همت را برای کنترل کرونا بالا می‌زدند.
 
استاندار مازندران با قدردانی از دولت برای اختصاص اعتبار مقابله با کرونا به استان گفت: با توجه به مشکل اعتباری که در استان وجود داشت این کمک ها توانست بخشی از مشکلات را حل کند.

او گفت: هنگام شیوع کرونا در استان فقط یک کارخانه تولید ماسک وجود داشت اما خیلی از منازل مازندران بدون هیچ انتظاری تولید کننده ماسک و اقلام بهداشتی شدند.

حسین زادگان گفت: بازار نیز به خوبی با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا استان همراه شد و در ابتدا برخی اصناف پیشنهاد تعطیل شدن واحدهای خدماتی خود را داده بودند.

مقام عالی دولت در استان افزود:کمپین های زیادی در استان در حوزه های مختلف برای دلگرمی و حمایت از کادر درمانی تشکیل شد که در کنار تیم رسانه ای بخصوص صداوسیمای مرکز مازندران  توانستند رسالت خود را در این برهه حساس انجام دهند.

استاندار مازندران گفت: برخی از بیمارستان های استان اکنون نیاز مالی دارند، گفت: کارخانه تولید ماسک استان حتی به استان های دیگر هم ماسک ارسال می کردند و انتظار می رود دولت حمایت های بیشتری از واحدهای صنعتی و مراکز درمانی استان داشته باشد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.