سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

عملیات اجرایی تصفیه خانه اردبیل آغاز می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی توسعه تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر اردبیل با اعتباری بالغ بر۱۴۰میلیارد تومان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جریان بازدید از محل سایت تصفیه خانه اردببل گفت: اعتبار این پروژه از محل ماده ۵۶ در سفر اخیر رییس جمهور به استان اردبیل با مشارکت بانک ملت تامین شده است.

او افزود: تصفیه خانه فعلی در سال۸۳ با ظرفیت فاضلاب ۱۲۵هزار نفر طراحی و به بهره برداری رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه با افزایش جمعیت اردبیل این تصفیه خانه دیگر جوابگو نیست افزود: در حال حاضر این سایت با ظرفیت تصفیه بیش از۲۷۰هزار نفر فعال است و نیاز جدی به توسعه دارد.

قلندری گفت: سایت جدید تصفیه خانه اردبیل برای افق ۲۵ساله طراحی شده و با ظرفیت۳۰میلیون متر مکعب درسال فاضلاب ۶۱۰هزار نفر با آخرین استاندار‌های بین المللی احداث می‌شود.

او با اشاره به اینکه عملیات اجرایی خط انتقال این پروژه نیز همزمان با سایت اجرایی پروژه آغاز می‌شود تصریح کرد؛ این پروژه از نیاز‌های اساسی شهر است و برای دولت و مجموعه عمرانی استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: پیمانکار این پروژه انتخاب و اعتبار آن نیز با پیگیری استاندار اردبیل تامین شده و در آینده نزدیک از سوی یکی از مسولان کشوری عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه کار خوب و کارشناسی