مدیرکل محیط زیست استان اردبیل به همراه کارشناسان محیط زیست استان وضعیت زیست محیطی چند واحد بزرگ تولیدی مستقر در اردبیل را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید شهند، مدیركل محیط زیست استان اردبیل در جریان این بازدید گفت: یكی از مسائلی كه در جریان فرایندهای زیست محیطی می باید مورد توجه مسوولین قرار گیرد، توجه به میزان آلایندگی صنایع است تا بتوان در سایه توجه به رعایت اصول پیشگیرانه، از آلودگی محیط زیست جلوگیری كرد.

او با اشاره به اینکه برخی از صنایع اقدامات خوبی در بخش مسائل زیست محیطی از جمله تصفیه خانه فاضلاب انجام داده اند افزود: در همین راستا لزوم توجه و رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی و خودداری از آلودگی محیط زیست از سوی صنایع بزرگ مورد تاکید قرار داد.

شهند گفت: سالم نگاه داشتن محیط زیست وظیفه ای همگانی است و در سایه همدلی و احساس مسوولیت همه مردم و مسوولین می تواند پاك باقی مانده و سلامت اجتماع را تضمین نماید .
در این پایش ها مدیرکل حفاظت محیط زیست اردبیل برنامه ها و اقدامات لازم را در جهت بهبود وضعیت زیست محیطی واحدهای تولیدی به مسئولین و متولیان ارائه نمود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.