سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از هزار بازرسی از کارگاه های اقتصادی انجام گرفته است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:برای نظارت بر رعایت اقدامات پیشگیرانه و دستورالعمل های بهداشتی در واحد‌های تولیدی بیش از ۱۰۰۰ مورد بازرسی از سطح کارگاه‌های اقتصادی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با تأکید بر تقویت هر چه بیشتر تعاملات در سال جاری، اظهار امیدواری کرد: در کنار یکدیگر و با همدلی و مشارکت روزافزون در جهت تحقق اهداف و مأموریت‌های محوله و نیز رضایتمندی جامعه هدف بیش از پیش تلاش کنیم.

حسن عزیزی پویش مومنانه را مرهمی برای کسانی که با شیوع کرونا دچار آسیب شده اند برشمرد و گفت: طرح پویش مومنانه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر انجام می‌گیرد و ما باید در این طرح از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه بهزیستی در جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی استفاده کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه در تشریح پیامد‌های اقتصادی، اجتماعی ناشی از کرونا، گفت: امروزه طیف وسیعی از جامعه از خدمات و حمایت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی به نحو مطلوب به مردم خدمت رسانی کنند.

حسن عزیزی بیان کرد: ایجاد سامانه آموزش مجازی ویژه تعاونگران، سامانه ثبت نام متقاضیان بیمه بیکاری، سامانه جامع روابط کار، سامانه جامع هوشمند تعاون و برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس از اقدامات اداره کل در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ویروس کرونا می‌باشد.

اومعرفی ۶ شرکت تعاونی فعال در زمینه تولید اقلام بهداشتی جهت استفاده از تسهیلات ارزان قیمت به منظور افزایش تولید در راستای حمایت از تعاونی‌های تولیدی برشمرد و ادامه داد: در راستای صیانت از نیروی کار، نظارت بر رعایت اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های تولیدی بیش از ۱۰۰۰ مورد بازرسی از سطح کارگاه‌های اقتصادی توسط بازرسان کار و تامین اجتماعی صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین با توجه به در پیش بودن هفته کارگر و اعلام برنامه‌های آن در اردیبهشت ماه بر لزوم همکاری و هماهنگی در جهت برگزاری با شکوه مراسم‌های این ایام به منظور تقدیر از کارگران از سوی مجموعه دستگاه‌های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید و خاطر نشان کرد: در مسیر تحقق شعار جهش تولید، کارگران نقش بسزایی دارند و ما باید با برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم این هفته، قدردان زحمات و تلاش‌های این قشر زحمت‌کش به نحو شایسته باشیم.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.