سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش کشاورزی به سربازان نیرو‌های مسلح استان مرکزی

۸۵۰ نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان مرکزی آموزش مهارت کشاورزی دیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با برنامه ریزی ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور سربازان آموزش مهارت کشاورزی می‌بینند تا بعد از پایان خدمت از این مهارت استفاده کنند و به کشاورزی خدمت کنند.

در همین راستا کلاس آموزش ضمن خدمت کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان مرکزی به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور در اراک هم برگزار شد.

غلامرضا گودرزی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی در حاشیه این کلاس آموزشی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:در سال ۹۹ به ۸۵۰ نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان آموزش کشاورزی داده شد.

گودرزی افزود: به این افراد مهارت لازم برای کشاورزی زراعت باغبانی و گیاهان دارویی داده شده تا بتوانند بعد از پایان خدمت از این مهارت استفاده کنند.

او اضافه کرد: قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح به دستور و برنامه‌ای که مقام معظم رهبری تشکیل شد تا کارکنان وظیفه در حین آموزش‌های نظامی آموزش‌های مهارتی را هم برای بعد از دوران خدمت مقدس داشته باشند.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی بیان کرد: از سال ۱۳۹۷ کار را شروع کردیم که در این سال حدود ۳۰۰ نفر آموزش کارکنان وظیفه در بخش کشاورزی فقط آموزش‌های مهارتی در زمینه پرورش گیاهان دارویی زراعت و باغبانی را داشتند سال ۹۸ هم آموزش هزار و ۳۰۰ نفر را داشتیم.

او ادامه داد: یکی از استان‌های پیشرو و پیشگام در این زمینه هستیم که با همدلی و همراهی همه بخش‌هاو با کمک همکاران مجموعه نیرو‌های مسلح سپاه پاسداران، پدافند ارتش و نیروی انتظامی آموزش‌ها به نحو احسن انجام شده است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.