سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داورزنی: حقوق کولاکوویچ به طور کامل پرداخت خواهد شد/ در خصوص تیم ملی والیبال جوانان وسواس داریم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: توافق جدید خود را برای کولاکوویچ فرستادیم و حقوق او را به طور تمام و کمال پرداخت می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در گفت‌وگو با یکی از برنامه های رادیویی درباره آخرین وضعیت تیم ملی والیبال ایران بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی مسابقات ورزشی تعطیل شده اند که والیبال هم از آن ها مستثنی نیست. فدراسیون والیبال هم برای دوران بعد از کرونا برنامه هایی را در جهت استعدادیابی استانی، مسابقات رقابت‌های قهرمانی کشور و... زیر نظر دارد تا شرایطی فراهم شود که تیم ملی والیبال بزرگسالان آماده شرکت در لیگ ملت‌هاو و المپیک شود.

او درباره اینکه گفته بود محمدرضا وکیلی (سرمربی اسبق تیم ملی والیبال نوجوانان) بازیکنان  را کتک می‌زند، گفت: من بیشتر از همه، حامی وکیلی بودم.  مربیان تیم‌های پایه برای بازیکنان حکم معلم را دارند و گاهی اوقت، لازم است آن ها را دعوا کنند.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: در خصوص تیم جوانان وسواس داریم و در کارگروه ایجاد شده موضوع وکیلی در میان نبود و او دستیار ستکویچ یا سرمربی بود. بحث تفاوت کادر فنی نوجوانان و بزرگسالان مطرح بود که اساس کار، تربیت بازیکنان است. کارگروه ما برای انتخاب سرمربیان تیم‌های پایه، گزینه‌های مربوطه را بررسی می‌کنند که شاید از وکیلی در سمت سرمربی نوجوانان یا بخش دیگری استفاده بهتری کنیم. موضوع در فضای شایسته‌ای مطرح نشد و قرار نیست والیبال خودزنی کند. با کارگروه جلساتی خواهیم داشت که ببینیم چه شاخص‌هایی داریم.

داورزنی درخصوص شایعه ی کناره‌گیری خود گفت: به کار خودم ادامه می دهم و تلاش  می‌کنم شرایط بهتری را برای والیبال فراهم کنم و تا وقتی که قانون اجازه می‌دهد، در خدمت والیبال خواهم بود.

وی در خصوص بازگشتش به فدراسیون والیبال بیان کرد: ۱۲ سالی که در والیبال  بودم و پیش از اینکه معاون وزیر شوم  این رشته یکی از موفق‌ترین رشته های بعد از انقلاب اسلامی بود. کارهایی در والیبال انجام شده که در رده نوجوانان و جوانان قهرمان و بزرگسالان در میان هشت کشور برتر قرار گرفتیم. و این ثمره ی تلاش تمام افراد در والیبال بوده است.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد وزارت ورزش و جوانان رضایت دارد یا خیر بیان کرد:  وقتی کار ستادی انجام می‌دهید، آثار کار برای فدراسیون‌ها با حمایت خودشان دیده می‌شود. وقتی در این حوزه کار‌های خوبی کردید، علاقه‌مندید آن را به نتیجه برسانید. وقتی قول دادیم در والیبال رشد کنیم و جزو چهار تیم جهان باشیم، چالشی دارد که ما علاقه‌مندیم وقت بیشتری روی رسیدن به این هدف بگذاریم.

وی درخصوص قطع همکاری با ایگور کولاکوویچ و اینکه او گفته بود این قرارداد هنوز فسخ نشده است، اظهار داشت: فسخ قرارداد قطعی شده و مکاتبات ما طی یک هفته، کار را به اینجا رسانده است.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه افزود: ما توافق جدید خود را فرستادیم و منتظریم که امضا شود. قرارداد در تاریخ ۱۹ آوریل خاتمه می‌یابد که حقوقش را تا آن زمان پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.