سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مدیر هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد از کارگاه‌های تولید ماسک شوش

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان از کارگاه‌های تولید ماسک و تهیه‌ی لوازم بهداشتی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شوش بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام مرتضی همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان از کارگاه‌هایی که توسط کانون‌های شهدای مسجد جامع، المهدی (عج)، امام خمینی (ره)، رایه المهدی (عج) و سعادت به تهیه ماسک و لوازم بهداشتی می‌پردازند، بازدید کرد.

او ضمن قدردانی از مدیران و اعضای این کانون‌ها گفت: خدارا شاکریم که استان خوزستان بنا به بیانات اخیرمقام معظم رهبری (مدظله العالی) جز اولین‌های صف مبارزه با ویروس منحوس کرونا می‌باشد و همیشه در صحنه حضور داشته است.

حجت الاسلام همت پور افزود: همچنین کارجهادی جهادگران که صف اول هستید و بدون امکانات و خودجوش اقدام به ضدعفونی معابر و اماکن و تولید ماسک می‌کنید، در لوح الهی محفوظ می‌ماند و صدقه جاذبه محسوب می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان تصریح کرد: شهرستان شوش با وجود رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کریم ستاوی مسئول امور مساجد، جزء شهرستان‌های موفق در بحث فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است و ما نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داریم.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.