سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جبران نواقص و کمبود در شبکه آموزشی دانش آموزان بانام شاد

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت:در روزهای نخست و گام های اولیه ایجاد شبکه آموزشی دانش آموزان بانام شاد هستیم که برای پیوستن دانش آموزان به این شبکه کمبودها و نواقص باید جبران شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان در نشست کارگروه شبکه اجتماعی شاد که با حضور معاونین آموزش ابتدایی، متوسطه، پرورشی و تربیت بدنی ، مسئولین آموزش های مقاطع تحصیلی، حراست، فناوری اطلاعات برگزار شد ،گفت: بدنبال شیوع بیماری کوید 19 مدارس کشورهای مختلف جهان از جمله ایران تعطیل شده است.

او در ادامه گفت: وزارت آموزش‌ و پرورش با تاکید بر استمرار آموزش، در کوتاه‌ترین فرصت شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) را راه‌اندازی کرد تا معلمان از طریق این شبکه دروس را با دانش‌آموزان به اشتراک گذاشته و طرح سؤال و آزمون کنند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان تصریح کرد:در روزهای نخست و گام های اولیه ایجاد شبکه آموزشی دانش آموزان بانام شاد هستیم که برای پیوستن دانش آموزان به این شبکه کمبودها و نواقص بایدجبران شود.

رمضانی در خصوص هدف اصلی راه اندازی شبکه شاد  و گفت: هدف از راه اندازی شبکه شاد، نظام مند ساختن آموزش در فضای مجازی به عنوان یک ابزار ایمن، برنامه ریزی شده و متمرکز است و با این ابتکار تمامی مدارس و معلمان از بستر مشترکی بهره مند خواهند شد

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ادامه آموزش های دانش آموزان در فضای مجازی افزود: بایستی مردم را در آموزش های شبکه شاد همراه خود کنیم و اطلاعات لازم را در اختیار آنان قرار دهیم .

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان اظهار داشت: پاسخگویی به سوالات مدیران, معلمان, اولیا و دانش آموزان در خصوص شبکه شاد و تهیه راهنمای آموزشی استفاده از این شبکه باید در اولویت قرار گیرد و در این خصوص کارشناسی فناوری اطلاعات  آموزش و پرورش آبادان پشتیبانی لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.