فراهم شدن شرایط لازم برای آموزش دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی

رییس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت:شرایط لازم برای آموزش دانش‌آموزان آبادان از طریق فضای مجازی و شبکه اجتماعی شاد آموزش و پرورش از روز شنبه ۱۶ فروردین فراهم شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حبیب اله رمضانی رییس اداره آموزش و پرورش آبادان روز جمعه گفت: از طریق فضای مجازی و شبکه اجتماعی شاد آموزش‌ لازم به دانش‌آموزان از طریق پیام رسان‌های داخلی انجام و مدیران، دبیران و معلمان مدارس با نحوه ارایه تدریس آشنا شده اند.

او افزود: برای هر پایه تحصیلی سرگروه‌های آموزشی تعیین و فایل‌ها و محتوای آموزشی الکترونیکی برای دانشآموزان ارسال و پاسخ‌ها نیز دریافت می‌شود.

رییس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: فرهنگیان، مدیران، معلمان و مجموعه کادر آموزشی از ابتدای شیوعبیماری کرونا آموزش‌های خاصی را به کار گرفتند و آموزش پیشگیرانه مبارزه با بیماری کرونا برای دانش‌آموزی از طریق فضای مجازی انجام شد.

رمضانی در خصوص تعطیلی مدارس نیز گفت:احتمالا تا پایان فروردین جاری مدارس تعطیل باشند و منتظر تصمیم نهایی در خصوص چگونگی حضور دانش‌آموزان در واحدهای آموزشی هستیم.

او در خصوص دانش آموزان کم برخوردار مناطق محروم نیز بیان کرد: برنامه ریزی شده تا دانش‌آموزان کم برخوردار نیز توسط مدیران و معلمان از آموزش فضای مجازی دور نمانند و می‌طلبد تلاش بیشتری برای این دانش‌آموزان انجام شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.