سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری گرامیداشت هفته معلم

استاندار کرمان گفت: برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم، متناسب با پروتکل‌های کنترل بیماری کرونا در این استان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان گفت: مقرر شد نرخ هزینه‌های فوق برنامه آموزشی و پرورشی در مدارس هیات امنایی و وابسته در سال تحصیلی آینده (۱۴۰۰ - ۱۳۹۹) مطابق قبل اخذ شود.

او با بیان اینکه ۲۰ درصد جمعیت دانش‌آموزی کرمان در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند گفت: این استان در این زمینه رتبه دوم کشوری را بعد از تهران دارد.

فدایی ارتقا جذب مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی را خواستار شد و اظهار داشت: بر اساس گزارش اداره کل نوسازی مدارس، استان کرمان در سال ۹۸ تعهد خیرین ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که ۴۰ درصد آن تحقق پیدا کرده و در سال ۹۹ پیش‌بینی شده این مبلغ به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

استاندار کرمان با اشاره به فضا‌های آموزشی که قابلیت تغییر کاربری به تجاری را دارند بیان کرد: از سال ۹۶ تا پایان سال ۹۸ معادل ۳۷ ملک آموزش و پرورش این استان تغییر کاربری داده شده و در بخشی از آن‌ها ۱۳۰ واحد تجاری ساخته شده و بقیه آن‌ها باید احداث شود.

او تصریح کرد: ۱۳۴ ملک دیگر آموزش و پرورش استان کرمان دارای سند هستند و موقعیت تجاری دارند و باید تغییر کاربری داده شوند.

فدایی گفت:برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم، متناسب با پروتکل‌های کنترل بیماری کرونا در این استان برگزار شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.