سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از تعطیلی ۳۱۸ واحد صنعتی در خراسان رضوی با حمایت دستگاه قضایی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با حمایت های دستگاه قضایی از تعطیلی ۳۱۸ واحد صنعتی در استان جلوگیری شده است و تداوم این حمایت، پشتوانه جهش تولید در حوزه صنعت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی چناران، گفت: حمایت‌های مؤثر حقوقی و قضایی از سوی مجموعه قضایی استان با رویکرد پیشگیرانه، باعث صیانت از حقوق صنعتگران و استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها برای صاحبان صنعت شده است.

او  ادامه داد: کمیسیون حل اختلاف صنعت و حمایت از سرمایه گذاری مشروع باعث  رشد تولید و اشتغال شده است.  این کمیسیون سبب شده تا مسائل صنعتگران هم در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود و هم از تحمیل هزینه‌های مازاد به آنان جلوگیری شود و پارسال طی ۴۷۰ نشست در این کمیسیون، یک هزار و ۵۱۸ مصوبه در جهت حمایت از واحد‌های صنعتی صادر شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به شعار سال اشاره و بیان کرد : صنعتگران امسال هم به مانند قبل، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را نقشه راه خود برای رسیدن به توانمندی و تولید بیشتر ترسیم کردند.
 
انتهای پیام//ا.د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.