سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث ۳۰ فروردین بخوانید؛

دستگیری ۲ متهم فراری در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۳۰ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۳۰ فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

رصد اطلاعاتی ماموران امنیت عمومی ۲ متهم متواری را بدام انداخت

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بندرماهشهر با رصد اطلاعاتی انجام شده تعداد ۲نفرمتهم متواری به نام‌های (ع. ح) (ر. ح) که. از عاملان تیرانداری‌های انجام شده در شهرستان همجوار بوده را شناسایی و دستگیر نمودند.

او افزود: ۲متهم دستگیر شده در ادامه اقدامات خرابکارانه خود در شهرستان محل سکونت قصد تیراندازی و ایجاد ناامنی در بندرماهشهر را نیز داشته که با حضور به موقع ماموران عملیات ویژه امنیت عمومی انتظامی بندرماهشهر نقشه شوم آنان را برملا کرد و طی عملیات پلیسی هر دو نفر دستگیر گردیدند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: متهمان به جرم خود اعتراف نمودند و تلاش جهت کشف سلاح یا سلاح‌های بکار رفته در تیراندازی ادامه دارد.

۲ کوره ذغال قاچاق در حمیدیه کشف و تخریب شد

سرهنگ عزیز قلاوند  فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خوزستان  گفت: ۲ کوره ذغال قاچاق در حمیدیه کشف و تخریب شد که ارزش ریالی این کشفیات ۲۴۰ میلیون ریال است.

او افزود: با دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی شهرستان این کوره‌ها تخریب و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ قلاوند بیان داشت: از مردم شریف هم استانی تقاضا داریم که با مشاهده هر گونه تخریب، تصرف و آتش سوزی در عرصه‌های ملی و منابع طبیعی با شماره تلفن شبانه روزی ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع رسانی نمایند تا انشالله شاهد استانی سرسبز باشیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.