مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۲۵ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری متخلفان شکار در دزفول

در پی گشت و کنترل پرسنل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول ۲ نفر متخلف زنده گیری پرنده تیهو دستگیر و از آنان تعدادی پرنده تیهو و ادوات صید و زنده گیری کشف و ضبط گردید. 

مصطفی استاد چینی گر رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول در این خصوص گفت: «زنده گیری پرندگان از سوی برخی از افراد سود جو و متخلف به قصد عرضه و فروش پرندگان صورت گرفت.

او افزود:  این عمل ممنوع و موجب خروج گونه از طبیعت و کاهش جمعیت آن‌ها می گردد و هر گونه زنده گیری پرندگان وحشی و نگهداری آن‌ها به ویژه کبک و تیهو ممنوع و غیر قانونی است.

 پرنده تیهو از پرندگان وحشی زیستگاه‌های زاگرس بوده و زیستگاه این پرنده در شمال شهرستان دزفول شامل مناطق شکارممنوع قلعه شاداب و هفت تنان است.

دستگیری ۱۱ مجرم تحت تعقیب در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باهدف شناسایی و دستگیری مجرمان سابقه دار و تحت تعقیب به مدت ۴۸ ساعت با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی طی چند عملیات غافلگیرانه تعداد ۱۱ نفر از مجرمان سابقه دار و تحت تعقیب را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یکدستگاه خودرو پراید و یکدستگاه موتورسیکلت و ۳۵ مترکابل برق هوایی سرقتی، ۲ دستگاه موتورسیکلت فاقدپلاک به کار رفته در سرقت‌های سیم برق، مقدار ۲۳۵ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲ فقره کیف قاپی، یک فقره سرقت مغازه، ۲ فقره موبایل قاپی و ۲ فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

۲ باب منزل مسکونی فروشنده مواد مخدر در بهبهان پلمپ شد

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: در پی وصول اخباری مبنی بر اینکه دو فروشنده موادمخدر، منازل مسکونی خود در یکی از روستا‌های حاشیه شهر را محل توزیع و پاتوق معتادان قرار داده اند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی پس از هماهنگی قضایی و بررسی موضوع و بازرسی از محل‌های اعلامی و اطمینان از صحت اخبار واصله، بلافاصله هر دو محل اعلامی را پلمب کردند.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: برخی از شهروندان علی الخصوص اهالی محل‌های مذکور طی مراجعه به ماموران انتظامی ضمن ابراز خرسندی از این اقدام پلیس، از اقدام قاطعانه آنان تقدیر کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.