سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی و جلوگیری از ۲۷۵ مورد تجاوز به حریم راه در شهرستان کوثر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر گفت: از ۲۷۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان کوثر در سال ۹۸ جلوگیری شده است.

مهدی آزاد، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه با فعالیت گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان تاکنون ۱۱۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ شده است گفت: با دستور قضایی ۳۰ عدد تابلوی غیر مجاز جمع آوری و ۱۶۵ مورد قلع و قمع انجام شده است که صد مورد از این قلع و قمع‌ها مربوط به بساط میوه فروشان در سه راهی فاراب، سه راهی فیروزاباد -خلخال و سه راهی قره قشلاق می‌باشد.

او در جهت بهسازی راه‌های روستایی و تسهیل در عبور ومرور روستاییان از تسطیح، رگلاژ وتیغ زنی راه‌های شنی و خاکی ۸۵ روستا به طول ۳۳۰ کیلومتردرسال گذشته در شهرستان کوثر خبرداد و تصریح کرد:راهداران زحمتکش شهرستان کوثر ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی باغچه جیق، شویر، علاء الدین و الو-النکش را با حمل، پخش، ریگلاژو کمپکت ایمن سازی کرده و همچنین رمپ‌های ورودی و خروجی راهدارخانه کجل درق و کجل در محور ار دبیل -سرچم را اصلاح کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر با اشاره به اینکه راهداران پرتلاش شهرستان کوثر راه ۵ روستا را که بعلت وقوع سیلاب مسدود شده بود بازگشایی و رفع انسداد کرده اند گفت: ۶ کیلومتر از کانال‌های طرفین جاده روستایی نی احمد بیگ نیز پاکسازی و بازگشایی شده است.

آزاد تجدید خط کشی ۱۲۵ کیلومتر از خط وسط محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر رادرسال ۹۸ یادآور شد و اظهار کرد:راهداران دیار سبلان در مدت یاد شده با استفاده ازهزار تن آسفالت سرد و گرم جاده‌های این شهرستان را لکه گیری انجام داده اند.

او نصب ۶۴۶ عدد بازتاب چشم گربه ای، برقراری ۸ اصله سیستم روشنایی در سه راهی آقباش و سه راهی جدید فیروز-خلخال، نصب ۱۰ عدد تابلوی راهنمایی ورانندگی، شستشوی ۲۱ هزار عدد از علاِم راهداری در راه‌های مواصلاتی، بازسازی و نصب ۱۳ هزار عدد از علایم هشداری و اخطاری وهمچنین ایجاد دوسرعتکاه را از اقدامات مهم راهداری شهرستان کوثر درسال ۹۸ برشمرد و بیان کرد: در مدت یاد شده راهداران جهت ارتقائ ایمنی راه‌ها ۱۳ هزارو ۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری وهم چنین در محور‌های اردبیل -سرچم وگیوی بصورت دستی و با صعود به بالای کوه سنگ‌های سست از ترانشه را لق گیری انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر از ۱۵ هزار کیلومتر باند برفروبی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان در سال گذشته خبرداد و گفت: راهداران پرتلاش شهرستان کوثر در جهت بازگشایی محور‌ها بیش از ۲ هزارو ۸۰۰ تن نمک پاشی در راه‌های اصلی و فرعی انجام داده اند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.