سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فغانپور: کی‌روش در پرونده شکایت از فدراسیون فوتبال ایران شکست می‌خورد

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال درباره شکایت سرمربی سابق تیم ملی از این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

صفی الله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال ایران به دلیل پرداخت نشدن پاداش ۲۰۰ هزار دلاری سومی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات بیان کرد: قرارداد کی روش را ندیدم و نمی‌دانم چه مفادی در آن است. البته ایران در جام ملت‌های آسیا سوم نشد و فقط تیم‌های اول و دوم مشخص شدند.

او افزود: در بخش ترتیب تیم ها، بعد از قهرمان و نایب قهرمان، ایران در ردیف سوم قرار گرفت و کی روش فکر می‌کند، چون ما در ردیف سوم قرار گرفتیم، می‌تواند ۲۰۰ هزار دلار پاداش بگیرد.


بیشتر بخوانید: مربع مدعیان برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال


فغانپور در مورد شکایت کی روش ادامه داد: کی روش برای دریافت پاداش ۲۰۰ هزار دلاری به ما نامه زده و خواهان دریافت این مبلغ شده است. کی روش به فیفا هم شکایت کرده است. در این پرونده فدراسیون جهانی فوتبال از AFC استعلام می‌گیرد و این مرجع هم می‌گوید ایران سوم نشده است، اما در ردیف سوم قرار دارد.

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در پایان در خصوص نتیجه احتمالی این پرونده اظهار داشت: کی روش قطعا در این پرونده شکست می‌خورد و به جایی نخواهد رسید.

او گفت: به هر حال این شکایت که چند روز پس از تسویه مطالبات کی روش به دست ما رسید جدید نیست و نامه جدیدی هم از سوی کی روش و فیفا پس از ارائه توضیحات فدراسیون ارسال نشده است. به همین دلیل شکایت کی روش به جایی نمی‌رسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.