سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ستاد رزمایش کمک های معیشتی در صحنه

ستاد رزمایش کمک‌های معیشتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه  در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به خانواده‌های کم برخوردار تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ستاد رزمایش کمک‌های معیشتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به خانواده‌های کم برخوردار تشکیل شد.

علیرضا حیدری فرماندار صحنه به کمک‌های خیرین صندوق، موکب‌ها موسسات خیریه‌ها در یاری رساندن به اقشار نیازمند تاکنون در سطح شهرستان را ارزشمند و اقدام خیرخواهانه وخداپسندانه دانست و گفت: باردیگربالبیک به فرمان مقام معظم رهبری با حمایت همگانی و با مشارکت جهادی همه دستگاه‌های اجرایی واحد‌های تولیدی شهرستان در رزمایش کمک‌های معیشتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه به اقشار کم برخوردار همچون همیشه شرکت پرشوری خواهیم داشت تا با تهیه بسته‌های مواد غذایی به اقشار کم برخوردار با حفظ احترام به آنان تقدیم خواهد شد.

حیدری فرمانداردرجلسه ستاد جمع آوری کمک‌های معیشتی در راستای کمک‌های مومنانه به مردم نیازمند در آستانه ماه مبارک رمضان گفت جامعه هدف کمک‌های مومنانه افرادی هستند که از سوی نهاد‌های حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی پشتیبانی نمی‌شوند و در اسفند و فروردین ماه با مشکلات مالی مواجه شدند که این افراد توسط دستگاه‌ها و نیرو‌های مرتبط شناسایی و این بسته‌ها به آنان اهدا خواهد شد.

زمایش کمک مومنانه در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به صورت هماهنگ در سراسر کشور ودر شهرستان صحنه با رمز یاعلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.