سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکوردزنی آمریکا، جان‌باختن ۴۵۹۱ نفر به خاطر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

منابع آمریکایی از رکوردزنی آمریکا در شمار تلفات ناشی از ویروس کرونا خبر دادند و اعلام کردند که ۴۵۹۱ نفر بر اثر ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، جان‌باخته‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، جان‌باختگان بر اثر ویروس کرونا در آمریکا رکورد جدیدی را در روز پنجشنبه ثبت کرد. رکورد جدید مرگ‌ومیر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا به  ۴۵۹۱ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته رسید.

براساس  داده‌های دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا، پس از ثبت رکورد ۲۵۶۹ کشته طی یک روز، شمار جان‌باختگان ضمن رشدی چشم‌گیر در این‌باره به شمار ۴۵۹۱ نفر در یک روز رسید.

گفتی است، بر اساس آمارهای جهانی از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در چین در اواخر سال گذشته تاکنون، بیش از ۶۷۱ هزار مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا ثبت شده است.

از میان این تعداد مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا، ۳۳ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند. آمار جهانی مبتلایان به ویروس کرونا تا این لحظه از مرز ۲ میلیون نفر گذشته است.

این رکورد جدید آمریکا در تلفات ناشی از ویروس کرونا درحالی ثبت شده که دونالد ترامپ روز جمعه از برنامه جدید خود برای بازگشایی بخش‌های اقتصادی در این کشور پرده برداشت.

وی که پیش از این گفته بود تصمیم‌گیر نهایی در رابطه با بازگشایی فعالیت‌های تجاری برعهده اوست، اعلام کرده تصمیم نهایی در هر ایالت برعهده فرمانداران آن ایالت است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.