یکی از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی با انتقاد از سیاست‌های اقتصادی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، درباره فروپاشی اقتصاد این رژیم هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی عکّا، عوفر شلیح، نماینده صهیونیست، سیاست‌های اقتصادی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

او گفت: با وجود آنکه اقتصاد اسرائیل در حال فروپاشی است نتانیاهو سرگرم قوانین مربوط به مصونیت قضایی مختص به خودش است.

این نماینده کنست افزود: باید دیوان‌سالاری را متوقف کرد و اقتصاد را به صورت تدریجی به پویایی بازگرداند. این حداقل کاری است که کابینه باید برای شهروندان خود انجام دهد.

بی‌توجهی نتانیاهو به بحران اقتصادی این رژیم در سایه شیوع جهانی ویروس کرونا و هم‌زمان با بی‌ثباتی شاخص‌های اقتصادی آمریکا و اروپا که اقتصاد رژیم اسرائیل متکی به آنهاست٬ خسارت مالی قابل‌توجهی در انتظار صهیونیست‌ها است.

وزارت دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به‌دلیل رشد منفی ۲ درصدی ممکن است اقتصاد این رژیم تا پایان ۲۰۲۰ وارد مرحله رکود شود.

کارشناسان صهیونیست پیش‌بینی می‌کنند که اگر این اتفاق بیفتد٬ بدترین بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی از زمان تأسیس رقم می‌خورد.

به‌طور کلی وزارت دارایی رژیم صهیونیستی گزارش داد که ویروس کرونا بیش از ۱۷ میلیارد دلار به اقتصاد این رژیم ضربه خواهد زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار