سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش پنج هزارو ۴۰۰ خانواده همدانی در رزمایش کمک مومنانه

مدیرکل ورزش و جوانان همدان از کمک به پنج هزار و ۴۰۰ خانواده نیازمند همدانی در قالب رزمایش «همت جوانانه کمک مومنانه» خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت:  سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان و مردم خیر در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه و عادلانه به نیازمندان را آغاز کرده اند.

او افزود: در راستای تحقق عدالت و تمرکز در اجرای اهداف رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه، در هر شهرستان یک سمن معین انتخاب و اقدام‌های خود را هماهنگ و متمرکز با سمن معین و ستاد استانی رزمایش انجام خواهند داد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: با همت مجمع جوانان، سمن‌های جوانان، خیران و پشتوانه مردمی و اجتماعی در راستای تحقق اهداف رزمایش، فرامین رهبر معظم انقلاب و ستاد ملی مقابله با کرونا گام بر می‌داریم.

او با بیان فعالیت صد سمن و تشکل مردم نهاد در استان گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا گروه‌های فعال جوانان در سمن ها، بسیج، گروه‌های مردمی، ورزشی و سایر بخش‌ها در جهت کمک به دولت، مردم و کاهش فراگیری این بیماری، در قالب‌های مختلف همچون تولید ماسک و نیاز‌های مهم بهداشتی اقدام کرده اند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.