فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: رزمایش کمک مومنانه در نهاوند اجرا خواهد شد.

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در جلسه ستاد رزمایش کمک مومنانه که در محل فرمانداری برگزار شد گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر راه اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان با آغاز ماه مبارک رمضان این رزمایش در نهاوند همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

او افزود: در همین راستا ستاد مرکزی این رزمایش تشکیل و ریاست این ستاد به فرماندار و دبیری آن به سپاه واگذار شده است.

مختاری ادامه داد: در این زمینه از تمامی ظرفیت‌های نهاد‌ها و ادارات شهرستان استفاده خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: این طرح مختص خانوار‌های نیازمند و کم برخورداری است که با شیوع بیماری کرونا کسب و کارشان مختل یا متضرر شده است.

علی مختاری گفت: شناسایی افراد و جامعه هدف در این طرح به بخشداری‌ها و دهیاری‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان واگذار شده است.

مختاری با اشاره به لزوم معرفی حساب مختص این طرح اضافه کرد: در این راستا یک شماره حساب معرفی خواهد شد تا خیرین و کسانی که مایل به شرکت در این طرح هستند بتوانند کمک‌های خود را به این حساب واریز کنند.

مختاری افزود: در این طرح مراکزی نیز جهت جمع آوری کمک‌های غیر نقدی مشخص و معرفی خواهد شد.

او بیان کرد: در این طرح تمامی گروه‌های فعال در امر کمک به نیازمندان علاوه بر جمعیت تحت پوشش خود می‌بایست زیر نظر این ستاد عمل کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.