سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژه نیرو‌های ارتشی یاور سلامت در خاش برگزار شد

رژه نیرو‌های ارتشی یاور سلامت در خاش برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رژه «مدافعان وطن، یاوران سلامت» همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش با حضور مسوولان و فرمانده‌هان نظامی و انتظامی امروز/جمعه/در مرکز آموزشی ۰۸ خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.

فرمانده مرکز آموزش ۰۸ ارتش جمهوری اسلامی مستقر در خاش اظهارداشت: نیرو‌های ارتشی با شرکت در رزمایش «کمک مومنانه» اقدام به ضدعفونی کردن معابر، مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق کم خاش کرده است.

سرهنگ عبدالرحمان ساسانیان گفت: اجرای فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب مورد توجه ارتشیان دلاور بوده و در کنار سایر ارگان‌ها، نهاد‌ها و مدافعان سلامت به رفع مشکلات مردم نیازمند می‌اندیشند.

وی بیان کرد: نیرو‌های پرتوان ارتشی در این رزمایش ظرفیت‌های ارزشمند خدمتی خود را به نمایش می‌گذارند.

فرماندار خاش  گفت: ارتش به عنوان پشتوانه ملت و حافظ منافع ملی و به عنوان یک سرمایه ارزشمند، نماد خدمت به مردم بوده که در سال‌های انقلاب اسلامی توانسته با اجرای پروژه‌های مردمیاری و محرومیت‌زدایی به نیازمندان خدمات ارائه دهد.

صاحب گل صالحی افزود: ارتشیان دلاور در کنار سایر نیرو‌های مسلح کشور با ابهت و اقتدار خود به دشمنان اسلام و میهن نشان داده‌اند که در هرگونه شرایط آماده پاسداری و صیانت از مرز‌ها و ارزش‌های کشور هستند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.