سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهادگران سلامت فرمانده میدانی رزم بزرگ در مقابل دشمن پنهان هستند

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه ما نیرو‌های ارتش در استان خود را سرباز سلامت می‌دانیم، گفت: با تمام توان و ظرفیت از نظام سلامت پشتیبانی می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  امیر «فرهاد آریانفر» روز پنجشنبه در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: از طرف آحاد یگان‌های قرارگاه منطقه غرب از دکتر مرادی به عنوان فرمانده میدانی رزم بزرگ در مقابل دشمنی که هویدا نیست، اما جان مردم را تهدید می‌کند تشکر می‌کنم.

او گفت: ما از خدمات بی شائبه و مخلصانه همه رده‌های بهداشت و درمان در استان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

امیر آریان فر اضافه کرد: ما به شعار «ارتش فدای ملت» همواره پایبند و مصمم هستیم و بی شک حاضریم جان خود را در راه مردم فدا کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: عزت و مجد امروز کشور ما به واسطه زحمات شما و سایر دست اندرکاران امنیت است و ما به شما افتخار می‌کنیم.

«محمودرضا مرادی» افزود: در رخداد‌های گذشته مردم قدر امنیت را بیشتر دانستند و در این روز‌ها مردم بیشتر به اهمیت سلامت پی بردند.

او اظهار داشت: ارتش همواره مدافع مردم بوده و در زلزله سرپل ذهاب جزو اولین گروه‌هایی بودند که به کمک مردم آمدند و در مسایلی همچون وقوع سیل و اپیدمی کرونا یکی از ارکان کمک به ملت بوده اند.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.